28 Tem 2008

Cem Yılmaz'dan Bir Bomba Daha - Süperadam -




Bir gün Cem'le yeni filmi hakkında konuşuyoruz:
"- Hocam bu akşam xxxxx programında açıklıycam artık." dedi, Cem.
"- Yapma, etme Cem'cim. Bu kadar hukukumuz var. Bir 10 gün daha beklesen Turkmag'ı senin haberinle açsak falan" dedim.
"- Yok hocam ben almıyayım. Alana da mani olmayayım. Dünya ahiret kardeşimsin ama sadece bir tek siteye haberi el altıdan vermek; arada sen bile olsan; yapamıyacağım bir şey... Normal programda açıklama yapayım, kim izliyorsa buyursun yazsın. Bir de kimileri gibi adımızı kullanıp, yok sanayi tüpü, yok piknik tüpü şeklinde, siteye hit almak, aldırmak bize ters hocam." dedi.

O zaman hak verdim kendisine. Hiç bir şey söylemedim. Sadece
"- Eyvallah Cem'im senin canın sağolsun. Yeterki gönüller bir olsun..." der gibi uzun uzun baktım.

Evet dostlar, o zaman Cem'i kıramayıp üsteleyemediğim haberi vermek ancak nasip oldu. Sevgili Cem Yılmaz, Cem'imiz Yılmaz'ımız yeni bir film için kolları çoktan sıvamış durumda.
Çok kısa değindi sevgili Cem'cim konuya. Malum o kadar uğraş çaba ver, sonra da hırsızlıkla suçlan.
Yok artık Lebron James diyor insan, ister istemez...

Konuya değinecek olursak;

Cumhuriyetin ilk dönemlerinden günümüze sıçarama yapan bir karakter Fethi Bey. 1930'larda donduryorlar kendisini. Bir şekilde 2007 yılında uyanıveriyor kahramanımız. Kimi kimsesi yok, kimseyi tanımıyor... İşte macera böyle başlayacakmış. Hayırlısı diyoruz, ve sevgili CMYLMZ'mıza kolay gelsin diyoruz.
Dört gözle de filme bir an önce başlayıp bitirmesini diliyoruz.
- Di mi ?
- Evt...

Kaynak: turkmag.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.