18 Eki 2008

Gölgelerin Gücü Adına!


80'lerin sonlarına rastlayan harika bir çizgi film.

He-man, aslında prenstir hatta atılganda titrektir ama bunu pek kimse bilmez, sadece sürekli kuşa dönen büyücü, "general" ve "orko" bilirdi ama şu mağaranın önüne gelipte sihirli kılıcını havaya kaldırıp "Gölgelerin Gücü Adınaa! Güüüççç Bende Artıık!" diye bağırdığı zaman kuvvetleniyor güçleniyordu sonra da kılıcını titreğe doğru çeviriyordu vee müthiş bi enerjiyle titrek Atılgan'a dönüşüyordu...

Orko her bölümün sonunda bize (o zamanki yaşımıza göre tabi:)) biir ders verirdi
İskeletor da her bölümde mutlaka He-man'e yenilirdi, (iyiler üstün gelir ayağına) yenilirdi, Gülerken çok korkunç olurdu sadece alt çenesi oynardı korkardım ben...

Neyse sadede geliim efenim; az önce çok sevdiğim eski komşumun 7 yaşındaki kızına Aslıcığıma He-man'i seviyomusun diye sordum "Neyi? o ne? bilmiyorum" dedi şok oldum, sonra topparlandım hatırlamaya çalıştım ... Hımm mntıklı bi cevap nerden bilecek yetişmedi tabiiki o döneme kızcağız henüz 7 yaşında:)

Bölümlerini baştan seyretmeyi planlıyorum. Nostalji...



Wiki:

He-Man, Kainatın Hakimleri (Masters of the Universe) serisindeki ana karakterlerden biridir. Bu karakter etrafında üretilen bir çok ürün arasında; Filmation Stüdyoları tarafından üretilen çizgi film He-Man ve Kainatın Hakimleri (He-Man and the Masters of the Universe) Türkiye'de en çok bilinenidir.

1983 ila 1985 yılları arasında çekilen çizgi film; 130 bölüm olarak çekilmiştir. Seride; He-Man ve arkadaşları Eternia'yı ve Şato'sunun sırlarını İskeletor'un kötü emellerinden korumaya çalışır.

Kainatın Hakimleri serisi, 1987'de sinemaya uyarlanmasının yanı sıra; 1990 ve 1991'de "The New Adventures of He-Man" olarak ve 2002 yılında da "He-Man and the Masters of the Universe" serisi olarak yeni bir konseptle tekrar çekilmeye başlanmıştır.

Ayrıntı bilgi:

Kreatör(ler)
Mattel

Seslendirenler
John Erwin
Linda Gary
Alan Oppenheimer
Lou Scheimer
Erika Scheimer

Ülke: ABD

Bölüm sayıları: 130

Orjinal Yayın 30 Eylül 1983

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.