12 Kas 2008

Düşünce? Laiklik? Yobazlık? Türkiye?

Milliyetçiyim ancak kafatasçı değilim. Milliyetçiyim ama MHP'nin emperyalizmin uşağı olduğunu düşünüyorum.

Müslümanım ama yobaz değilim. Laikliğin olmazsa olmazlığını savunuyorum, dinin, hangi din olursa olsun şahsı ilgilendirdiğini, devletin herhangi dini bir oluşumu desteklemesini doğru bulmuyorum.


Türk milletinin araplaştırılmasına karşıyım.

Solcu, sağcı, şucu bucu değil, ülkenin ulusal çıkarları doğrultusunda düşünen ve bağımsız Türkiye Cumhuriyeti'ni savunan biriyim. Türkiye'nin her alanda kendine yetebileceğine inanıyorum.

Türk insanının uzun zamandır uygulanan bilinçli politikalarla cahil bırakıldığına inanıyorum.

Sağcı, Solcu cephesinden bakacak olursak, komünist değilim. Atatürkçü gençlerin Marksist değerlere hangi amaçla sarıldığını ve bunu yaparken Kemalizmi nasıl sahiplenebildiklerini de anlayamıyorum. Zira alakalı düşünce sistemleri değil...

...

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.