13 Oca 2009

Kedim Var



Benim kedilerim var
Için ağladıklarım
Bakıp duygulandığım
Anıp hüzünlendiğim

Soğuk, karanlık, çiselenirken yukarıdan, 45liğe doğru…
Kalbim söküldü gitti…
Aklım çekildi gitti…
Ayaklarım koştu gitti…


Avuçlarım dolu,
Beynimde bir uğultu,
Gözlerimde karar
Artık beni çok arar

Geri dönüş yok,
Gidiş tek yön ama çok,
Ruhum kıskaç altında,
Kurtarılmayı bekleyen kedilerim kapkara,

Benim kedilerim var,
Gözlerinde hep yaş
Avuçlarında hep kan,
Mazilerinde hep pişman…

Benim kedilerim var
9 canında ağlamamış,
elleri hiç olmamış,
Balık hafızalı kedilerim

Kurtarılmayı beklyen kedilerim var,
Benden umutları yok ama dilekler var,
"-Bizi Bırak gelenlere bak"

Benim kedilerim var,
Sevgiliden daha sadık,
Anneden daha sıcak
Babadan daha dik
Kardeşten daha yakın

Benim kedilerim var
Ölüp gitmiş ama hiç mezara konmayacak kediler…


12.01.2009 - saat 14.00 / 15.00 arası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.