16 Oca 2009

Umay

66 Trabzon doğumlu Umay Gedikoğlu.

3 albümü var:
“Umay Umay” (1994),
“Naylon” (1996)
"Ağzı Bozuk Aşk Mektubu" (2002)


çok iyi annelik ettiği söylenen 2 çocuğu var.. ve çok iyi yazar olduğunu söyleyen birsürü okuru..

Ne hikmetse herbir kitabını turuncu medyadan çıkarmış



Kitapları:
Rüya Duvarları
Orospu Kırmızısı
Bütün Güzel Çocuklar Şüpheli
Sokaklar Uyudu artık Öpüşebiliriz
34 U 442 /Veda Busesi

***


Birisi, dünden daha çok mektup yazdığımı söyleyebilir mi...
Beni dünden daha az sevdiğini.
Yüzünü, geçen yaz denizden çaldığım taşla Tem yoluna çizdim.
Omuzlarıma sürdüğüm gül kremini kokladım, tanrıya dua ettim.
“SEN YOKTUN, NİÇİN GELEYİM...” diyen bir aşk mektubunu anımsadım.
“En son kötülüğün kaldı bende, en son ben sevebilirdim seni” diye biten.
Arabamı sağa çekip dikiz aynasında makyaj yaptım.
Sana ihanetlerin en büyüğünü hazırladım, en kanlısını; bir gün beklediğin gibi benden...
umay umay

hareket vakti

İz karası gibiyim o temiz ellerinde
Dil yarası gibiyim o masum sözlerinde
Kal deme hiç bunu benden isteme
Sus bu gece bana aşktan sakın hiç bahsetme
Dur bu gece bana dokunma beni delirtme
Sana boşuna ümit vermek istemem
Çağıran bir şeyler var hep beni uzak şehirlerdern
Bana ait birşeyler var o sert gülüşlerde
Sen yine olduğun gibi kal benim için sakın değişme

Giderim bugün ha yarın hareket vakti gelince
Sen yine olduğun gibi kal misafirim bu şehirde
Bir el sallarsın yeter hareket vakti gelince
Mum gibiyim senin ışılş ışıl gözlerinde
Kum gibiyim uçsuz bucaksız çöllerinde
Kış gibiyim yakan yaz güneşinde
Hırsız gibiyim kadehteki o ruj izlerinde
Dil gibiyim yanağındaki o beninde
Kal deme hiç bunu benden isteme..

***


Düşmedim Daha

Üvey zemheri gözler üvey
Yer gök dört duvarsa ağır ağır
Düşmedim daha
Ağır dar sokak vurgunları
Kaldırın düşenleri ağır ağır
Düşmedim daha

Ayaz vur vuracaksan
Hiç utanmadan
Ey talih sen de
Dön döneceksen

Gecen günün beni neden tanımadı
Elin kolun beni nasıl saramadı
O bendeki canı henüz yoramadı ooo
Üvey zemheri gözler üvey
Yer gök dört duvarsa ağır ağır
Düşmedim daha
Ağır dar sokak vurgunları
Kaldırın düşenleri ağır ağır
Düşmedim daha

Çabuk sön yetim yıldız
Dal derinlere
Kıyamet sen de
Kop kopacaksan

Gecen günün beni neden tanımadı
Elin kolun beni nasıl saramadı
O bendeki canı henüz yoramadı



Bize Küsmesen Diyorum! ? :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.