26 Şub 2009

İlk Karşılaşma

Gözlerimi açtım. Ellerin ellerimde dudaklarında hiç yok kelime.
Bacakların yumuk,
Kolların yumuk,
Gözlerin, burnun ağzın aynı biz, ikimizin parçalarından bir bütün olmuşsun...

Banyodayız.
Ayakta tutmaya çalışıyorum seni, yıkıyorum mis gibi, çok tatlısın, gülümseyerek, huzurla bakıyorum sana...
Çok güzelsin.
Göğsümde, kalbimde sen varsın doldurmuşsun her duygumu, sıcacık bakıyorsun yüzüme.

Yine gel olurmu?
Bekleyeceğim seni uzun bir müddet sonra, kesin dönüş yapmadan önce, yine gel olur mu?

Rüyamda gördüm seni...
Rüyalara bırakma, yalvarırım arayı uzatma, gel kucağıma, ellerime bırak minik ellerini, daha cenin bile değilken, rüyamda gördüm seni...

Çok sevdim, çok yakıştık birbirimize, çok uydu tenlerimiz, hiç ayrılmayalım gelince hep yanımda kal hep küçük hep sevgiye aç benimle kal kız çocuğum...

02.26.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.