28 Mar 2009

Kalbi camdan yaraları camdan kabuğu buzdan sevgilim...

Erkekler birtürlü kadınları çözemiyor, iyi de biz de onları çözemiyoruz ki...
Bir çözümsüzlüktür almış başını gidiyor.

Tamam bu sefer çözdüm derken bir bakıyosun önüne kocaman ve öncekinden daha büyük bir düğüm çıkıyor...

- Bak kötü niyetli olmadığını biliyorum ama bu şekilde beni daha çıkmaza sokuyorsun geriye götürüyorsun
_ .......
- Seni anlamaya çalışıyorum elimden geldiğince seni kıracak bişrşey yapmaktan çekiniyorum
_ ......
- Beni haklı bulmuyor musun?
_ .......
- Yani bir de bu şekilde düşünmek lazım dimi?
_ ......
- Sen sustukça biz sorunlarımızı çözemeyiz
_ ......
- Bir şey söylemeyecek misin?
_ Hangi konuda?

Onun beni çözemediği gibi ben de onu çözemedim daha.

Muhteşem bi tesadüf sonucunda tanıştık biz. Öyle bir tesadüf ki evlenmeye karar verdik maşallah! Sanırım dinip durulamadığımız, sus-pus olmadığımız için heyecanlı şekilde devam ediyoruz ilişkimize ve bu ilişkiden hiç sıkılmadık! Zaten birbirine tamamen zıt iki kişinin ilişkisinden de bu beklenirdi sanırım. Musiki seven hayatı sade yaşamayı isteyen bir adamla, nerede kaçıklık var kendini içinde bulan bikadın!

Biri kalk gidelim diyor diğeri bok yeme otur diyor!


Bazen sade davranmaya çalışıyorum normal insanlar gibi anlayamadığım zamanlarda evet doğru diyorum boşver geç diyorum. Diyorum, geçiyorum.

Ancak "he he" de biyere kadar. Sonra şeytan dürtüyor: Sinirlerim tepemde voltranı oluşturmak üzere toplaşıyor ve... "-Ya bir dakika sen şimdi bana neden böyle bir şey söyledin" sorusuyla başlıyor kafamdaki sorular/sinirler depreşmeye.

Bazen bir günümüzü bazen günlerimizi harcıyoruz bu şekilde başlayan ve hafifte olsa kırıcı şekilde devam eden tartışmalar sonucunda...

İlişkiler ortak bir dilde gelişiyor.
Bana “Esra” derse anlıyorum ki kızmış bana ve arkasından sevimsiz bir şey gelecek...

Hemen hazırlık yapıyorum. “Aşkım derse güllük gülistanlık ortalık koyver gitsin tadını çıkar,
Bana kızdığı zamanlarda (bir aralar çok yoğundu bu işlem:) İzmir'in Kavakları'nı söyletiyordu. En berbatı bu olsa gerek.

Erkek ve kadın olarak anlaşsak çok keyifsiz olacaktı belki de ortalık!

Son olarak bir şey demem gerekir herhalde ama bulamıyorum. Kendinize tamamen zıt adamlarla birlikte olun, onlarla bir ömür boyu didişin, hayatınız boyunca “Aynı fikirdeyim hayatım” demekten daha zevkli olacağı kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.