16 Mar 2011

İş Kurma İşi Biraz Uzuyor...

2 lahmacun yedim bir ayran, ibo'yu andım bu gece...

Psikolojimi bozdu iş kurma işleri, ha deyince olmuyor muş. Uzadıkça uzuyor. Ne için yaşıyorum, yaşadığım süre boyunca ne yapmalıyım, sonunda ne olacak.

Yemek yemek dışında pek zevk aldığım bir şey olduğunu söyleyemeyeceğim şu sıralar. Kasmaktan

bunalmaktan ve bunaltmaktan baymış durumdayım. Depresyona girmek isteyen veya kenarında duran birileri varsa bana mail atabilir cevabım karşılığında anında bunalıma sokulur.

Hatta belirli bir ücret karşılığında nasıl hayatta zevksiz olunur'u öğretebilirim...

Artık bendeki bu halet-i ruhiye'ye mevsim geçişlerinin etkisi mi dersiniz, iş kurma aşamasının verdiği ebele hübele mi dersiniz bilemiyorum.

Şampiyon belli ikinci depresyonlu kim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.