31 Eki 2011

Sesimiz Geliyor mu Van?

Herkes ne derse desin, ne amaçla olursa olsun, Van'a bu sebeple 3 kuruş bile gidecekse ben varım.

Bu kadar laf karmaşasının arasında, bu kadar kalabalık yorumlar ve cazgırlıklar arasında 2 tırı 4 tıra çıkaran 1 okulu 2 okul yaptıran bizlerin emeğine sağlık.

Demokrasinini güzelliği senin amacın ne olursa olsun karşındaki kendi amacına yönelik yorumlayacaktır seni, önünü alamazsın alışmalısın. Tepinerek yardım topladık, her haykırışımızda bir damla gözyaşı da vardı içeriye akan.


Kar yağarken 2 kazak gönderebildik mi oraya? Tamamdır! Amacımıza ulaşmışız.

Konuşmaktan çok icraat demişti birisi twitter'da, nasıl da haklı. Dün oradaydıkhem de 6 gün içinde toplanmıştık. Hepimiz aynı amaç için; gazetecisi, bekçisi, güvenlik görevlisi, şarkı söyleyeni, dinleyeni herkes yardım için oradaydı.

Ses çıkardık, tepindik evet ve sesimizi duyurduk.












1 yorum:

  1. Bir rüya gördüm daha dogrusu bir rüya görüp o rüyayı yazıp birine vermem gerekiyorduki oda yorumlasın bende bana söylenenleri yapıp daldım rüyaya ki dalmaz olaydım arkası yarın gibi sabaha kadar ne abzurklukler varsa geldi basıma esas oğlana borcum varmış sözde tutturdu ver parami diye bide utanmaz faiz isletmesin mi üstüne ya yürü git yok benim sana okadar borcum dedemde bı neticeye bağlanmadı yani ne o parasını alabildi nede ben bana soyledigiginden fazla istediğini 2.cisi ise baya bı enteresan ex mahalle askımı gördüm tüm kadro hafıza mevcut ama adam o adam değil sen esmersin yakisikliydin bu sarisinlik ne alaka bu çirkinlik nerden gelip sana sanjimani mı dağıttın dicem ki ayıp olmasın diye diyemiyorum rüyamda bile kalp kiramiyorum gercek hayatta sen duşun oda anlasiliyoki ex askım değilmiş 2 saatttir mal mal dikiliyomus orda yani sonuc onu gösteriyo 3.cusu daha bı ecsinli ingilizcem kit anladın beni sen ne hırsızlığım kaliyo ne kaçmadığım Yusuf Yusuf'um habire saklıyorum sakladığım yerden malları çıkartıyorum cikartirken yakalanıyorum biz tabi korkudan yalvar yakar ben bisey yapmadım aman efendim sepet efendim durumları sonuc:beni deniyolarmis meger vayy adilere bak sen insan bastan söyler böyle olaylara girmezdik şimdi sorum bu rüyadan çıkacak ana fikir nedir?

    YanıtlaSil

yorumlarınız önemlidir.