26 Oca 2012

Nefretme!


Başkasına ait olan özellik, nitelik ve nicelik dikkate alınarak kişinin herhangi bir önyargı geliştirmeme hali.

"Sen De Başkasın, Nefretme" sloganıyla yola çıkan Nefret Suçları Yasa Platformu bir basın toplantısı düzenledi.

Toplantıya katılanlar arasında oyuncu Melih Ekener ve Cengiz Bozkurt, gazeteci Pınar Öğünç ve Roni Margulies, Milletvekili Melda Onur yer aldı.

Toplantıda yer alan Levent Şensever "nefret suçlarına ilişkin kamuoyunda farkındalık yaratmak ve buna ilişkin yasa çıkarılması için Nefret Suçları Yasa Kampanyası başlattıklarını belirtti."

Platform adına basın açıklamasını okuyan Galatarasay Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Yasemin İnceoğlu da platformun genişleyeceğini ve bireysel katılımında mümkün olduğunu ifade etti.


Nefret Suçları'nın önlenebileceğini belirten İnceoğlu "Devletin nefret suçlarına karşı alacağı tutum ve yasal düzenlemeler konusunda atacağı adımlar, toplumsal barışın güçlenmesi için son derece değerli bir mesaj vermiş olacaktır. Bu mesaj, pek çok mağdur grubun çoğulcu demokrasiye ve adalete yönelik güvenini de arttıracaktır" dedi.

Ayrıca toplantıya katılan oyuncu Cengiz Bozkurt, önyargılardan boğulduğunu belirterek; "Nefes almaya çalışıyorum. Benim gibi insanları görmek bana heyecan veriyor. Kampanyayı yürekten destekliyorum" dedi.

Web: http://www.nefretme.org/
Facebook: http://www.facebook.com/Nefretme
Twitter: https://twitter.com/#!/Nefretme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.