6 May 2008

Ya dindir bu sensizliği

Sevgili...!


Nokta kadar gücün olsa da seslen bana kaldığın yerden.Bana gelen herşeyini mukaddes sayarak baş tacı edeceğim güruhumda.

Diyarlar dolaşıyor gezginler.Seyyahın maslahında bir sevgili yaveri.İçinde buruk,tükenmeyen ve fakat anıyla dolu onca zaman.Sevgili ülkesinde bir sevgili gezgin ile sevgilidir dolanan şehir şehir.Eğer içinde bir sevgili tasviri varsa attığın her adım sevgiliye atılan bir nişanedir.Aşk yolunda.

Sevgili...

Bu yol çılgın düşlerin,kırılmaz tasvirlerine şahit oldu.Sensizliğin ülkesinde şehirleri sarnıçlara sakladım.Üveyik zamanlar kanatlanıp giderken içimde eskiye dair bir sen tasviri.Hacetim özleminde boy veren bir yediverendir.Mor menekşenin kıvamında bekleşen tomurcuklar pencere önünde senin yansımandır.

Bana gül-benizinden denizler düşündür...uykusuz rüyalarımda.İçinde sen'a dair bitip tükenmeyen bir yol olsun.ve ben o yolu senin için arşın arşın adımlayıp durayım.İster Çöl tasvirinde susuz bırak,ister aşılmaz dağlardan setler aç yoluma.Ama sen olsun içinde sen'a dair.Çünkü sen bir sevgilisin.Sevgilisin.

Sevgili...

Hünerli sözlerim yok.Seni tasvir edecek kelam yok.Seni sen yapan senin özündür.Bu yüzden katıksız bir bekleyişle seni özlüyorum kementler atarak yüreğime.Bana sen söyle.Sen söyle bütün özleyişlerimi.Çünkü sen bir hasretin en mukemmel ifadesisin şimdilerde de.Sonralarda.

Sevgili...

Hasretinin sesi ağıt yaktırıyor,kinayesiz,mecazsız.Sözsüz bir bekleyişte öylece susan ebabillere eşlik eden düşlerim,seni yaşamaya çalışıyor sensizliğin peşrevinde.Bana bir taksim ayır gözlerinin derinliklerinde.Dalmak için zamanı sen say.Saniyeleri kopartmam dalından.Beklemeden,durmadan,eriyeyim bütün maviliğinde.İşte sen diyeyim...İşte sen..Sen diye diye yakılsın yüreğim.Yansın kavrulsun...Sen...

Sevgili...

Bana nihayetsiz bir aşkı sunsanda sana aşkın ikilem yapmayan temaşası ile bakıyorum.Sen aşkın en safi,en hünerli,en sözsüzün.Aşk sende büyüdü.Aşk sen oldu.Aşkın sendeki yansıması aşkın mukemmelliğinden değil,bilakis senin güzelliğindendir.Aşk sensin.Sen aşksın.

Sevgili...

Onca zaman yanarken bir içten içe.Hasretini yazdım yürüdüğüm her adımda.Belki ağlayışlarımı gizledim senden,belki sustum,belki uyumadım;ama sen hep bendeki hayalinle diri ve bitmezdin.Sana sebebim varlığını VAR edene kul olmaktır.İşaretsiz.Mucize aramıyor kalbim.Ama sen En güzelin En güzel yarattığı aşkısın....ve aşk senden yansımadır.Gerçek aşktan.

Sevgili...

Ya dindir bu sensizliği; ya da bırak daha fazla sen olayım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.