17 Haz 2009

Her Eve Bilardo

Bilardo; Bilardo bir spor çeşididir. Son yıllarda spor dalları içinde önemli bir yer kaplamaya başlamıştır. Şu anda Avrupa'nın en çok ilgilenilen 5 sporu arasındadır. :)) Yok yok merak etmeyin burada bilardo hakkında vikiden indiragandi yaptığım bilgileri sizlere yedirmeyeceğim.

Şimdi bu bilardoda nereden çıktı?

Edi ve Kuduruk'tan çıktı.

Oyuna başlamadan önce birerlahmacun çaktılar bu sıcakta .. E bu lahmacunların ateşleme yeri de ağızdan çıktı, Canum heyecanlmla canum edi'm salona gidene kadar hiç durmadılar susmadılar yılmadılar bıkmadılar:)

Neysem bilardoyla üniversite yıllarında tanıştım, yakın bir arkadaşım vasıtasıyla oynamaya başladım biraz öğrendim biraz devşirdim azcık güldüm azcık ağladım sonudna ıstakayı tutmayı becerdim:)

Tuttuktan sonrası kolay zaten vur gitsin dağlara taşlara..

Neysem, biz bu iki vatandaşla başlaıdk oynamaya 22ye 1'im yani ama litfen gözardı etmeyin. Ben paraladım bunları :) Samimi olmak gerekirse atışlarım şansaydı ama o dalga geçtikleri manikür tutuşum ile attım topçukları:)

Ve sonunda çeneme dayanamayarakta bi eldiven kazandımmmmm!!

en hoşum agiden tarafı da bu oldu:)

E başlık neeeaaalakaaaa diye söylenenler tamam geçiyorum her ev mevzuuna;

Yemek Masasında Bilardo Keyfi'nden geliyor her eve bilardo masası. Şimdi adamlar öle yapmışlar öle yapmışlarkii Öyleee yani

Yemek masası var bitane üstünde bi aparat çekip çıkarınca ne oluyo bilin bakalım:)

Bilardo masası:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.