24 Kas 2009

Web 2.0 Bir "Moda" Değil

Herkesin mutlaka anlaması gereken bir şey var ki, sosyal medya gelip geçici bir moda değil. Tüketiciler bundan böyle herzaman hayatımızın içinde olacak.

Bu yeni ilişki hiçbir zaman sona ermeyecek. O yüzden gelecekte de bir şekilde tüketicisi ile sosyal medya aracılığıyla iletişim kuramayan markalar ne başarılı olabilir ne de yaşamını devam ettirebilir. Şirketler yakın gelecekte doğru insanları işe alarak kapasitelerini geliştirmek durumunda. Bunu sahiplenmesi gereken birim de öncelikli üst yönetim kadrosu olmalı.

Çünkü bu konu öncelikli olarak şirketin fısatları nasıl değerlendirdiğiyle ilgili. Bu bir bakıma risk almak da demek diyor Fütürist girişimci ve aynı zamanda stratejist Ross Dawson.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.