8 Ağu 2016

Hayallerim Roma Gerçeklerim Roma

Okuyucu selam,

hayallerimin şehrine gidiyor oluşumdan hayallerimden öteye gerçekliğe ulaştığından itibaren binbir dert ve sorunu çözmem gerektiğini anladım..

tuvalet, içme suyu, otobüs bileti vs.

tamam tabii artık hiçbir soru cevapsız değil bu devirde ancak bazı şeyler var ki roma yerlisinin ağzından duyarak ancak tatmin olabilecğeim konular. malum kimse ben bilmiyorum demediği için herkesin söylediği kafamızı bir tık daha karıştırıyor.

bloglarda romepasscard'lar, müze kuyrukları efsaneleri, romanın her çeşmesi musluğu altındır muhabbeti gırla. hangi bilgi ne kadar yeni bilemiyor insan...

yalan-doğru tonla bilgiyi okuyarak neredeyse roma'nın taşını, yolunu, suyunu pizzasının tarifini ezberlediğim doğrudur.

eski ve hatalı bilgiler sonucu problem de yaşadım ancak o kadar çok araştırma ve okumam sonucu kendimi evimde gibi de hissettim.

gidin görün. yanlış otobüse binin susuz kalın ve çişinizi yapacak yer bulamayın.
sonrasında tekrar gidin. alın size mis gibi tecrübe :)

sadece Türklerin bu şekilde isimlendirdiği aşk çeşmesi.
-ve bir roma gerçeği kaynayan turist ordusu-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.