3 Tem 2017

Sensizlikten Ölmek

Sen yanımda yoksun
Yok olduğun için yaşatabiliyorum seni
Yanımda olduğunda bizi yok ediyorsun
Eğer biz olmazsak sen bende var oluyorsun
Biz olursak da ben yok oluyorum.

Klasik işte sen yokken sigarayı çoğalttım
Uykularım bölük pörçük
Artık bu durum romantik gelmeyebilir bile
Fazla klişe...

İnsanın iyi huyları kötü huylarına baskın geldiğinde biz olunuyormuş onu öğrendim.

Kötüye rağmen biz olmak sağlam karakter istermiş onu da öğrendim.
Karaktersizim.

Ben sadece sen olabildim. Biz olamadım.
Beceremedim.

Sen de beceremedin ama...
Mesela benim gözümden kendini göremedin.
Kendini benimle birlikte sevemedin.
Beni Çok sevdin
Kararında sevmeyi öğrenemedin.

Aşırı sevmeni ne de çok sevdim.
'Tam'ın karşılığıydın
'Doyum'un
'Duygu'nun
'His'sin tam karşılığıydın.
Aşk sendin, ben değil.

Belki de sadece sevmeyi becerebiliyordun
Gerisi hep patates.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız önemlidir.